torsdag 7 april 2011

Prioritering alá Mediasverige.

Kollar in Aftonbladets hemsida, och tycker att skolmassakern i Rio de Janeiro borde få mycket uppmärksamhet. Men det gör inte Aftonbladets webredaktion, för innan jag kommer till den nyheten hinner jag scrolla förbi "Big Brother-Rodney heilade i huset", "Laila Bagge dansar i trikåer - så har du aldrig sett henne förut" (eh. jo, det sändes i TV för ett antal år sedan.), "Zlatan om psykningarna - De kallar mig Zigenare", "Cheferna som tjänar mest i Sverige" och min personliga favorit "Bosse Bildoktorn jämför sin fru med en rödbeta i nytt underhållningsprogram". Jag ska bannemig byta till SvD och DN i fortsättningen.

Åh, förresten, välkommen tillbaka efter drygt ett års tystnad. Får se när jag är upprörd/vill skriva nåt roligt nästa gång. Inga förväntningar.

1 kommentar:

  1. Fyndigt namn på bloggen måste bli min första kommentar! ;)

    SvaraRadera