lördag 17 oktober 2009

...tillbaka på veckan.

Ja, nu så är premiären avklarad. Med bravur, må jag säga. Även andra föreställningen gick otroligt bra, eftersom vi hade något som kan ses som världens bästa publik. Älska estetprogrammet..

Nu när jag har "långledigt" tänkte jag göra en klassisk så kallad "5-i-topp-lista"! Starting from the back:

5. Jag har bättre koll på hur Sverige styrs än jag trodde, vilket ledde till ett starkt VG på samhällsprovet!

4. Nu har jag "bara" 22 föreställningar kvar med Revyn. 22 underbara föreställningar med världens bästa ensemble.

3. Endast en vecka kvar tills TomTom beger sig mot hufvudstaden för att beskåda världens bästa band. MUSE!

2. Spotify ligger ständigt i toppen, trots att min B-sträng inte längre är vid liv. Ingen mer play-a-long på ett tag, först ska Elexir-strängar införskaffas. Bara det bästa duger!

1. Jag har mått episkt bra nästan hela veckan. Till stor del tack vare ovan nämnda saker, samt syster Polen...



Att jag är hemhemma kanske borde finnas med på listan också, men det gör det inte av den enkla anledningen att det kom upp i huvudet först när jag klurat ut ovan nämna fem punkter. Att sova i min egen säng är likvärdigt med att lyssna på HAARP (Muses liveskiva för den oinsatte) på Spotify, så det kan lämpligen placeras på plats 2,5.

En clemenin på det kanske...?

1 kommentar:

  1. SV: det var snällt Tom. Men jag har ju redan balpartner, men inte till själva dansen, alltså uppvisningen i ishallen.

    SvaraRadera